שוברים את 2022: 3 משחקים שאתם חייבים לשחק בפלייסטיישן 5

הקונסולה של סוני הביאה איתה חווית משחק חדש לגיימרים: מקונטרולרים שמגיבים לנעשה במשחק, ועד למשחק ב-Full HD עם 60 פריימים לשנייה. החוויה החדשה מלווה במשחקים חדשים שיצאו ב-2022, ומציעים חווית משחק שכמוה עדיין לא נחוותה במסגרת הקונסולות של סוני. יש כמה משחקים בלתי נשכחים שאתם פשוט חייבים לשחק, ובאמת – שווים כל שקל.

המצופה ביותר השנה: Horizon Forbidden West

המשחק השני בסדרה, שממשיך את אירועי המשחק Horizon Zero Dawn. המשחק עוקב אחר אלוי, שיוצאת אל המערב האסור בעולם הפוסט אפוקליפטי כדי להציל אותו – שוב. היא פוגשת אנשים חדשים, משתתפת בקרבות לא פשוטים ולוקחת חלק בהצלת העולם ובחקר ההיסטוריה שקדמה להרס שלו. המשחק הולך להציע כמה הפתעות חדשות – מכונות חדשות, יכולות משופרות, כלי נשק מטורפים וכמובן עלילה מרתקת שלא הרבה משחקים מציעים כמוה. אם עדיין לא שיחקתם במשחק הראשון, אנו ממליצים בחום לשחק בו לפני, משום שהעלילה מבוססת עליו ויהיה קשה להבין את האירועים ואת הדמויות ללא הרקע של המשחק הקודם. אתם עוד כאן? המסתורין של העולם הישן ממתין שתחקרו אותו!

שוברים את 2022: 3 משחקים שאתם חייבים לשחק בפלייסטיישן 5

על טבעי ועשוי נהדר: Kena: The Bridge Of Spirits

משחק עולם פתוח נוסף שאתם לא רוצים לפספס. קינה, מדריכת הרוחות, מגיעה באופן מסתורי לאי עם כפר נטוש שבו כולם נספו במגפה מסתורית, ועוקבת אחר הרוחות שלא מצאו מנוח ומסייעת להן להמשיך הלאה. עם נשק אחד בלבד אך עם יכולות מרשימות במיוחד, קינה עוברת מסע של מפגש עם הרוחות וקרוביהן, מגלה את הסיפור שלהן ומדוע הן לא הצליחו להמשיך הלאה. הקרבות מדהימים ומאתגרים במיוחד, פס הקול יפהפה, עולם המשחק עוצר נשימה והסיפורים עצמם כתובים בקפידה. יש במשחק הרבה הפתעות, ואין ספק שמדובר במשחק ששווה בהחלט להשקיע בו.

יש למה לחכות: Hogwarts Legacy

נכון ליום כתיבת שורות אלה המשחק עדיין לא יצא, אבל אין ספק שמדובר באחד המשחקים הכי מצופים של השנה. בין אם אתם מעריצים שרופים של עולם הקוסמות המוכר מסרטי הארי פוטר ובין אם לא, אתם הולכים להנות מהמשחק הזה שמתרחש בסוף המאה ה-19 ברחבי בית הספר לכישוף ולקוסמות הוגוורטס, וגם מחוץ לו. עם דמות חדשה שתוכלו לעצב בעצמכם, תוכלו לסייר ברחבי הטירה, להשתתף בשיעורי לחשים, הגנה מפני כוחות האופל ושיקויים, לרכוש חברים, לראות יצורים קסומים ואפילו לבקר בחדר הנחיצות. נשמע טוב? רבים אומרים שייתכן כי זה המשחק שהמעריצים חיכו לו כל השנים, שמביא חוויה מיוחדת מאוד של עולם הכישוף ששבה בקסמיו מעריצים רבים. צפוי לצאת לקראת סוף 2022, ולכן יש למה לחכות!

סיכום

לפלייסטיישן 5 משחקים חדשים ששווה בהחלט לצפות להם, ואם אתם עדיין לא יודעים במה לבחור, אנו ממליצים לצפות בטריילרים, Gameplays שמתפרסמים ביוטיוב וכמובן לפי בחירות העורכים ורשימות המשחקים המבוקשים ביותר. תהנו!

נגישות